Love Story ...... Taylor SwiftTaylor Swift-Love Story We were both young when I first saw you第一次見到你的時候我們都很年輕I closed my eyes and the flashback starts我閉上眼晴那一幕又閃現了I'm standing there我站在哪里On a balcony in summer air烤肉在一個陽臺上乘涼See the lights, see the party, the ball gowns看這燈光,看著舞會和那些禮服I see you make your way through the crowd我看見你穿過擁擠的人群And say hello向我打招呼問好Little did I know我只知道這一點 That you were Romeo, you were 燒烤throwing pebbles你就是羅密歐,你扔石子(敲打窗戶來找我)And my daddy said, "stay away from Juliet"我爸爸說:“離朱麗葉遠點”And I was crying on the staircase我在樓梯里不停地哭泣Begging you, please don't go心里乞求你,不要離開And I said我說 房屋出租Romeo, take me somewhere we can be alone羅密歐,到這我去一個我們可以在一起沒有人干擾的地方I'll be waiting, all there's left to do is run我等待著這一天,現在唯一能做的就是逃離You'll be the prince and I'll be the princess你就會成為王子酒店工作,而我也將會是公主It's a love story這是一個愛情故事Baby, just say yes親愛的,你只需答應我 So, I sneak out to the garden to see you于是,我偷偷地到公園去見你We keep quiet cause we're dead if they knew我們保持低調因為被他們知道的話我們就死定租房子了So close your eyes所以請閉上你的眼睛Escape this town for a little while從這個城逃出去哪怕只是短暫的一會Oh ohCause you were Romeo, I was the scarlet letter因為你是羅密歐,我就像紅字里的女主角,和你有世仇不能在一起And my daddy said, "stay away from ARMANIJuliet"我爸爸說:“離朱麗葉遠點”But you were my everything to me但是你對于我來說是我的全部I was begging you, please don't go我在心里乞求你,不要離開And I said然后我說 Romeo, take me somewhere we can be alone羅密歐,到這我去一個我們可以在一起票貼沒有人干擾的地方I'll be waiting, all there's left to do is run我將會等待這一天,現在唯一能做的就是逃離You'll be the prince and I'll be the princess你就會成為王子,而我也將會是公主It's a love story這是個愛情故事Baby, just say yes親開幕活動愛的,只需要答應我 Romeo, save me羅密歐,救救我They try to tell me how I feel他們嘗試告訴我怎樣去感受This love is difficult, but it's real雖然這樣的愛很困難,但它是真實的Don't be afraid, we'll make it out of this mess別害怕,我們會度過酒店經紀這一關的It's a love story這是個愛情故事Baby, just say yes親愛的,只需答應我Oh oh 這是筠和姊姊推薦的一首英文歌曲 不好聽不要罵我喔  


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
土地買賣YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    am04amtivi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()